Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Seventeen X-traordinaire Mascara *It's a review*

Γεια σας κορίτσια για ακόμη μια φορά!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα πολύ γνωστό και αγαπητό από τις bloggers προϊόν. Όλοι πίνουν νερό στο όνομα του, ας πούμε ότι εγώ πίνω κόκα κόλα. Είχα διαβάσει πολύ καλά λόγια γι' αυτήν την μάσκαρα κι αφού δεν πρέπει να δώσεις μια περιουσία για να την πάρεις, την αγόρασα.

Έχω την δυστυχία, εκτός από μάτια-κουμπότρυπες, να έχω και κοντές και λεπτές βλεφαρίδες. Εδώ χαίρομαι γιατί παίζει να είναι και το μόνο λεπτό πράγμα επάνω μου. Ας μιλήσουμε για το πως λειτούργησε αυτή η μάσκαρα πάνω μου.


Τι υποστηρίζει ότι κάνει:

Είναι μια μάσκαρα που δημιουργεί τρισδιάστατες βλεφαρίδες, σαν ψεύτικες. Δημιουργεί όγκο και κάνει το τέλειο γύρισμα με το ειδικό πλαστικό βουρτσάκι.





Τι μου αρέσει και τι όχι:

Αρχίζω από το βουρτσάκι της που είναι ίσιο, πλαστικό και με πολλές μικρές τριχούλες. Είναι ένα πολύ καλό βουρτσάκι, θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ψηλό. Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι ότι μαζεύει πάρα πολύ ποσότητα με αποτέλεσμα αν δεν θέλετε να μην ανοίγουν τα βλέφαρά σας από το βάρος, πρέπει να το καθαρίζετε κάθε φορά που βάζετε.

Τώρα εσείς θα νομίζετε ότι θα την θάψω. Κι όμως, όχι. Είναι μια από τις αγαπημένες μου καθώς είναι η μοναδική που μου δίνει πραγματικό όγκο, κι ας μου κάνει αυτό το spider effect που καθόλου δεν συμπαθώ, τρομερό γύρισμα και έχει ένα κατάμαυρο χρώμα που γενικά δεν έχω δει και σε ακριβά brands. Ένα κολπάκι που κάνω είναι να την βάζω με γρήγορες κινήσεις και από την ρίζα, τότε πραγματικά μου φτάνουν στον ουρανό. Είναι η απόλυτη οικονομική μάσκαρα, πλήρωσα γι' αυτήν μόνο 10 ευρώ. Την φοράω κυρίως το βράδυ που θέλω έντονο αποτέλεσμα και θα την ξαναγοράσω όοοοποτε μου τελειώσει.

Πολλά φιλιά από μένα, γράψτε μου την δικιά σας γνώμη. 

4 σχόλια:

  1. tin eida simera kai skeftomoun na tin agorasw...alla krati8ika gt exw mia olokainourgia kleisti maybelline!isws molis teleiwsei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω προτιμήσει προιόντα της seventeen και δεν είναι τόσο άσχημα, η μάσκαρα έχω καταλήξει οτι είναι ένα από τα δύσκολα προιόντα να αποφασίσεις να αγοράσεις και τελικά να μην χρειαστεί να την αλλάξεις.
    Ακολουθώ το blog σου, αν θες κάνε μια επίσκεψη και στο δικό μου, thanx!
    www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες ειμαστε διαφορετικες και ζηταμε διαφορετικα πραγματα! Θα επισκεφτώ το blog σου!

      Διαγραφή